14 июн. 2011 г.

ՏԱԹԵՎԻ ՎԱՆԱԿԱՆ ՀԱՄԱԼԻՐԸ


Տաթևը ինձ ոգեշնչեց կրկին: 
Այս անգամ որոշեցի բլոգումս անդրադառնալ Տաթևին:
.....................Իմ նկարներնա մի զարմացեքօ-օօ-օ........................ Տաթևի վանք համալիրը գտնվում է Սյունիքի մարզում` Գորիսի շրջանում, նույնանուն գյուղից գրեթե մեկ կիլոմետր հեռավորության վրա: Վանքը հիմնվել է բարձրաբերձ ժայռերի հրվանդանի վրա: Այն հարավ-արևելքից պաշտպանում Է Որոտանի կիրճը:

«Տաթև» անվան մասին կան մի քանի ավանդություններ: Ըստ Ղևոնդ Ալիշանի Սյունիքում քարոզել է Թադեոս առաքյալի աշակերտ Եվստաթեն կամ Ստաթեն: Վերջինս նահատակվել է Սյունիքում և նրա անունը ժողովրդի բերանում աղավաղվելով դարձել է Տաթև: Մեկ այլ ավանդության համաձայն, որն անշուշտ ունի ժողովրդական ծագում ու բացատրություն, Տաթև անունը բացատրվում է «տա թև» արտահայտությամբ: Այս անվան բացատրություններից մեկն էլ հետևյալն է. բառն ունի փոքրասիական ծագում, այն ծագում է խեթո- լուվիական երկնքի ու ամպրոպի աստված Դաթայի կամ Տատաի անունից:

25 комментариев:

  1. Քանի որ Տաթևացի եմ... ավելի շատ մեկնաբանություններ գիտեմ Տաթև անվան հետ... իսկ ամենահավանականը` երբ վանքը կառուցողը վերևից ընկավ վերջում ասաց` <> այդտեղից էլ առաջացել է Տաթև...
    Բայց անունը մի կողմ... ես շատ եմ սիրում Տաթևի բնությունը... մաքուր օդը...:Ճ

    ОтветитьУдалить
  2. Դե դու կսիրես բա ինչ կանես Պոնչ...))))

    ОтветитьУдалить
  3. արյաաաաաաաաաաաաաաաաաաաաաա այ տղա ես էսքան չարչարվեմ, որ ինձ ել չասես........... ու դու ելի ասես:Չ:Չ:Չ

    ОтветитьУдалить
  4. Ինչեմ ասել որ??:Դ:Դ:Պ:Պ:Պ #Լավադե:Պ

    ОтветитьУдалить
  5. չէէէէէէէէ Տաթևի վանքի մոմ վաճառողը:Պ:Դ:Դ:Դ:Դ:Դ:Դ:Դ

    ОтветитьУдалить
  6. Ես զգում էի, որ իմ հետ կլինես էէէ օ-օօ-օօ-օ...:Պ

    ОтветитьУдалить
  7. դու սխալ զգացիր:Պ:Պ:Պ:Պ ես Արտուշին էի ասում:Պ:Պ:Պ

    ОтветитьУдалить
  8. Արտուշն ովա??? :Դ:Դ:Դ:Դ:Դ Թազա ծիտա?:Դ

    ОтветитьУдалить
  9. Հա էլի... Թազա ծիտա:Դ:Դ:Դ:Դ Բա որտեղից եք ծանոթ?

    ОтветитьУдалить
  10. Արյաաաաաաաաաաաաաա մոռացել էիր որ ասել եմ ծագումով տաթևացի եմ:Պ:Պ:Պ գյուղի առաջին տունը տատիկիս տուննա:Պ:Պ:Պ:Դ:Դ:Դ

    ОтветитьУдалить
  11. Հիմա ինչ. քեզ պիտի ասենք Անահիտ տաթևացի??

    ОтветитьУдалить
  12. Աաաաաաաաաաաաաաաաաաայ բայց լավ միտք:Դ:Դ:Դ մի անգամ ասել էիր ինչ ասեմ... ուրեմն Տաթևացի Անահիտ... էդ ավելի լավա:Պ:Դ:Դ:Դ

    ОтветитьУдалить
  13. Հա?? Կասեմ, ու պատկերացնում եմ իչքան հարցա ծագելու արմենիքսում:Դ:Դ:Դ

    ОтветитьУдалить
  14. Իրոգ որ... Ես չեմ հասկանում, դու ենտեղ ոչ մեկի չես հետաքրքրում??:Պ:Պ:Պ

    ОтветитьУдалить
  15. հա բայց ում պետք է հետաքրքրեմ ամե մարդ իրա համարա ապրում:Պ:Պ:Պ:Պ

    ОтветитьУдалить
  16. Քո էտ գաղափարներով, ինձ ուղղակի սպանում ես, Տաթևացի ջաաաան::Դ:Դ:Դ:Դ:Դ:Պ:Պ:Պ:Պ

    ОтветитьУдалить
  17. աաաաաաաաաաայ պարզվեց նաև կարմիր գրիչ ես:Պ:Պ

    ОтветитьУдалить

Թողնել հաղորդագրություն