28 мая 2011 г.

Մեր ԼՈՌՎԱ հրաշք բնությունը...

ՄԱՀԱՓՈՐՁՍ ՉՍՏԱՑՎԵՑ))))))

30 комментариев:

  1. ԺՈՂ. ով սրտից թույլա թող չնայի արածներս)))))

    ОтветитьУдалить
  2. Բայց գինեկոլոգիական աթոռը տենց չի լինում:Պ:Դ:Դ

    ОтветитьУдалить
  3. Տո դրանից բեթարելա լինում;Ճ:Պ...

    ОтветитьУдалить
  4. Դրանից բեթար?? ոնց գրեմ??? Լինումա է, բայց ստեղ գրելու չի ;Ճ:Պ...

    ОтветитьУдалить
  5. արյաաաաաաաաաա դու ընդհամենը ճոպանուղի էիր նստել:Պ

    ОтветитьУдалить
  6. Ովեր ընդամենը ճոպանուղի նստել???:Պ:Պ:Պ:Պ

    ОтветитьУдалить
  7. Տատուտ տատին, ըսկի չիել պատկերացրել, որ կարա տենց բան լինի այ բալամ...:Պ:Պ

    ОтветитьУдалить
  8. ինչի? ինչ գիտես? ես ել ասում եմ կարողա:Պ բայց դե ամեն դեպքում էդ ճոպանուղին նստողը:Դ

    ОтветитьУдалить
  9. Հիմա կհամոզի հա...:Պ:Պ:Պ Տատուտ տատին կարողա ճապոնացիյա??:Դ:Դ

    ОтветитьУдалить
  10. Ես սկի չէմ ճանաչում, մնաց իմանամ :Պ բայց դե չէս ել կարա իմանաս:Պ;Դ:Դ:Դ:Դ:Դ

    ОтветитьУдалить
  11. Ուրեմ ճապոնացիյա;Ճ;Ճ... Կամ մնացել էր դուել տատուտ տատուն ճանաչեիր, մոտիկից, դեմքով:Դ:Դ:Դ:Դ:Դ

    ОтветитьУдалить
  12. հաաաաաաաա ես ել ասեմ ինձ խի են ասում ճապոնացու նման ես:Դ:Դ:Դ:Դ:Դ:Դ

    ОтветитьУдалить
  13. բլոգը հիմնվաց ա ստոմատոլոգիայի վրա?

    ОтветитьУдалить
  14. ես չասացի ճապոնացի եմ, ասացի նման եմ:Պ:Դ:Դ:Դ նենց որ ճապոներեն սովորելուց առաջ քեզ կասեմ:Դ

    ОтветитьУдалить
  15. Karine բլոգը ունիվերսալ նպատակներովա...

    ОтветитьУдалить
  16. Անն բայց չեսել ուզում իմանաս ինչեմ գրել??:Դ

    ОтветитьУдалить
  17. դե որ ուզենայի կասեի:Պ:Դ:Դ:Դ երևի Google պերեվոդչիկից ես հարցրել:Պ:Պ:Պ:Պ:Դ:Դ:Դ:Դ

    ОтветитьУдалить
  18. Արյա, դե որ ասում եմ կռիսիկ ես, կռիսիկ ես էլի:Դ:Դ:Դ:Դ ինչել գլխի ընկար... ես մտածում էի սկզբից կմտածես, որ ճապոներեն գիտեմ::Պ:Պ:Պ

    ОтветитьУдалить
  19. չէ հաաաաաաաաաա հազիվ հասցրել ես ստոմատոլոգիա սովորել:Պ:Պ:Պ:Դ:Դ:Դ կռսն ել դու ես:Պ:Պ:Պ

    ОтветитьУдалить
  20. Խի հազիվ որ?? կամ ով ասեց մենակ ստոմատոլոգիա??:Պ:Պ:Պ:Պ:Պ

    ОтветитьУдалить
  21. Այ տեսնում ես, որ իմ մասին բաաան չգիտես:Պ:Պ:Պ:Պ:Պ

    ОтветитьУдалить
  22. Հա բայց ով ասեց թե ես քո մասին ամեն ինչ գիտեմ:Պ:Պ

    ОтветитьУдалить
  23. Խի իմ մասին, ամեն ինչ, որտեղից պիտի իմանաիր:Պ:Պ:Պ:Պ

    ОтветитьУдалить
  24. Հա էլի... Ով ասեց, որ պիտի իմանաիր:Դ:Դ:Պ:Պ:Պ

    ОтветитьУдалить

Թողնել հաղորդագրություն