8 янв. 2011 г.

Էլվինա Մակարյան... Այնքան եմ ուզում ժամանակը մի քանի տարով հետ տալ, գտնել նրան ու ասել, որ դու ամենալավն ես...


Այնքան եմ ուզում ժամանակը մի քանի տարով հետ տալ, գտնել նրան ու ասել, որ դու ամենալավն ես, որ դու սիրված ես, իսկ անարդարության զգացումը ուղղակի սպանում է ինձ, չեմ կարողանում հանդուրժել այնպիսի ...-ի ներկայությունը երգարվեստում, ինչպիսին որ այսօր որոշներն   են....




Այո, բայց պարդոքսը նրանում է , որ ...-ը միշտ լավ են վաճառվել , շուտ են հասկացվել ու "գնահատվել..."ու ոչ միայն երաժշտության բնագավառում...ՈՉ ՄԻ ՆԿԱՐԻՉ ( ոչ թե Հայաստանում այլ ԵՎՐՈՊԱՅՈՒՄ....) իր արդի ժամանակում չի գնահատվել այնպես, ինչպես որ ՀԵՏՄԱՀՈՒ...
Իմ պատկերացմաբ` ամեն 100 անգրագետ, բռի, քաղքենի ու ցածրաճաշակին գալիս է մոտավորապես 1 իսկական արվեստը աղբից տարբերող անձ...ու գիտեք հետաքրքիրն այն է որ այլկերպ չի էլ լինի..կարծում եմ հասկացաք միտքս...

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Թողնել հաղորդագրություն