Ես գովազդող եմ: Այո', այո', հենց
ե'ս եմ գործի դնում
Ձեզ շրջապատող աշխարհը:
Ե'ս եմ այն արարածը, որ
Ձեզ զանազան հիմարություններ եմ վաճառում:
Ե'ս եմ
Ձեզ ստիպում երազել այն իրերի ու առարկաների մասին, որոնք
Դուք երբեք չեք ունենա:
Իմ շնորհիվ եք Դուք անրջում մշտալազուր եզերքների, գայթակղիչ գեղեցկուհիների, իդեալական երջանկության մասին, որի գույներն ավելի համոզիչ են ստացվել
PhotoShop-ի օգնությամբ:
Նրբարվեստ նկարներ, մոդայիկ մոտիվներ
...
Բայց երբ
Դուք մահացու խնայողությունների գնով ի վերջո գնեք երանելի մեքենան`
Ձեր երևակայության թռիչքը, այն վաղուց արդեն մոդայից դուրս նետված կլինի` իմ ջանքերով: Չէ
՞ որ ձեզնից արագ եմ վազում, Ձեզնից երեք շրջան առաջ եմ անցել և ամեն ինչ կանեմ, որ
Դուք զգաք, թե ի~նչ հիմարացված վիճակում եք հայտնվել: Հաստատ կզգաք դա, չկասկածե'ք: Գլամուրը տոն է, որը միշտ ուրիշի հետ է, բայց ոչ`
Ձեզ հետ:
Ես Ձեզ վարժեցնում եմ թմրանյութին, որի անունն է
<<նորույթ>>: Իսկ նորույթների ամբողջ հմայքն այն է, որ նրանք շատ կարճ ժամանակ են մնում այդպիսին: Շուտով հայտնվում է մեկ այլ նորույթ, որը նախորդ նորույթը դարձնում է հնոտիք: Անել այնպես, որ ամեն անգամ
Ձեր աչքը շլանա, գայթակղությունից լպստեք
Ձեր շրթունքները, որ մշտապես տառապեք նորույթին տիրելու մոլուցքով.
ահա' իմ գեր խնդիրը:
Իմ մասնագիտության տեր մարդկանցից և ոչ մեկի նպատակը
Ձեզ երջանկացնելը չէ:
Չէ՞ որ երջանիկները սպառողներ չեն:
<<99 ֆրանկ>>, 1997-2000թթ. Ֆրեդերիկ Բեկբեդեր
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Թողնել հաղորդագրություն